Toon afgestemd op de situatie

Collection Services gebruikt alle binnen de wet gestelde middelen om de debiteur tot betaling te dwingen. Onze vastberadenheid wordt door onze klanten als belangrijkste onderscheidende factor gezien.

Onze werkwijze

null

Nieuwe incasso

Door middel van de Collection Services web-tool kunt u 24/7 uw dossiers inzien, indienen en een reactie achter laten. Elke zaak die voor 16:00 uur wordt aangeleverd zal dezelfde dag door Collection Services worden aangeschreven.

null

Incasso

Het minnelijke incassotraject van Collection Services is van het hoogste niveau. Wij benaderen de debiteur middels e-mail, post, sms, whatsapp en social media. Wij volgen niet een standaard proces, omdat wij van mening zijn dat geen enkel dossier vergelijkbaar is. De praktijk leert dat de aanhouder wint, waardoor wij de voorkeur geven aan een uitgebreid en intensief minnelijk traject waarbij we de nadruk leggen op telefonisch contact. Uw persoonlijke accountmanager staat altijd voor u klaar.
null

Persoonlijk contact

Persoonlijk contact is één van de kernwaarden van Collection Services. Elke klant van ons krijgt een persoonlijke zaakbehandelaar welke fungeert als vaste contactpersoon gedurende het gehele proces. Iemand die u en uw organisatie kent en weet wat er speelt. Dit is uw aanspreekpunt voor vragen, advies en/of problemen. Dus geen lange wachttijden bij klantenservices of vragen die niet beantwoord worden!

null

Contact met debiteur

Zodra een nieuw incassodossier wordt aangeleverd zullen we dezelfde dag een brief en e-mail versturen met het verzoek tot betaling over te gaan. Binnen 24 uur na het verzenden van de sommatie zullen we telefonisch contact opnemen om de ontvangst te verifieren en afspraken te maken over de betaling. In de meeste gevallen zal de debiteur zich conformeren aan de gemaakte betaalafspraak. Mocht dat niet het geval zijn dan zullen we wederom met de debiteur in contact treden om tot een oplossing te komen. We benadrukken altijd dat het in het belang is van alle betrokken partijen om tot een minnelijke schikking te komen.

null

Klantacceptatie

Meer...

Werkt u met bedrijven en/of particulieren? Er schuilt altijd een risico bij het aangaan van een relatie met een nieuwe klant. Voorkom verrassingen achteraf en weet met wie u zaken doet!

Met het online Collection Services kredietrapport krijgt u inzicht in de historie en huidige situatie van de betrokken instantie of particulier, in de moraliteit en de kredietwaardigheid. U krijgt direct antwoord op vragen omtrent de kredietwaardigheid, financiële rapportage met betrekking tot bezittingen, liquiditeiten, bankrelaties en betalingservaringen - aangevuld met een creditscore.

null

Gerechtelijke incasso

Meer...

Soms is een gerechtelijke procedure helaas het enige dat rest om uw vordering te incasseren. Voorafgaand aan een gerechtelijk traject, verstrekken wij u eerst een advies. Daarbij zijn de juridische haalbaarheid en de verhaalbaarheid van een vordering doorslaggevend.

Door onze unieke No Cure No Pay 2.0 dienstverlening zijn wij in staat om in de meeste gevallen het gehele juridische traject kostenloos voor u uit te voeren. Zelfs als uw debiteur geen verhaal blijkt te bieden nemen wij het gehele kosten risico van u over.

null

Internationale incasso

Meer...

Doet u zaken met buitenlandse ondernemingen en blijken dit wanbetalers? Juridische mogelijkheden zijn vaak gering en gerechtelijke procedures zijn tijdrovend en kostbaar. Schakel tijdig een incassobureau in en voorkom hiermee dat uw facturen bij een wanbetaler onnodig lang uitstaan.

Collection Services biedt een wereldwijde dekking op basis van 'no cure no pay'. In de meeste gevallen kunnen wij het dossier vanuit ons eigen kantoor incasseren, op die manier blijft de hoogwaardige dienstverlening gegarandeerd. Mocht het echt niet anders kunnen dan zullen we met onze lokale partners een gerechtelijke procedure starten. Ook dit proces kan op basis van No Cure No Pay 2.0 en dus kostenloos voor u!

Wacht u al veel te lang op uw geld? Dien nu een incassozaak in zonder kosten!